XEMI B2B

XEMI B2B www podstrona

Kontakt: Piotr Łabęda, plabeda@merinosoft.com.pl+48 691 435 156, Jerzy Sapieżko, jsapiezko@merinosoft.com.pl+48 691 435 170


W relacjach B2B po obu stronach mamy do czynienia z ludźmi. Partnerzy biznesowi cenią sobie szybkość i niezawodność komunikacji podczas dokonywania zakupów, tak samo jak w przypadku B2C.


Czym jest Platforma XEMI B2B?

Internetowa platforma sprzedaży XEMI B2B, to system informatyczny obsługujący powiązania biznesowe łączące przedsiębiorstwo z jego partnerami.

To efektywny kanał komunikacji w relacji Business to Business i wydajne narzędzie digitalizujące sprzedaż, ograniczające do minimum manualną i pracochłonną obsługę zamówień.

System pozwala na samodzielną obsługę procesu zakupowego po stronie kupującego od etapu poszukiwania produktu i sprawdzenia jego dostępności, przez wygenerowanie zamówienia, wgląd do rozrachunków, zgłoszenie reklamacji, czy pobranie udostępnionych dokumentów (np.: broszury, katalogi, cenniki czy instrukcje).

Wdrożenie XEMI B2B ułatwi Twojej Firmie wymianę informacji i usprawni sprzedaż.

Urządzenia Xemi B2B tekst

Dla kogo jest Platforma XEMI B2B?

Platforma sprzedaży XEMI B2B jest dedykowana dla firm produkcyjnych i dystrybucyjnych, stojących przed wyzwaniem cyfrowej transformacji i automatyzacji procesów sprzedaży.

Podstawowe funkcje Platformy XEMI B2B

 punktor b2bStrona Główna

Pierwszy ekran widoczny po zalogowaniu do platformy. Pozwala na szybki podgląd aktualnych informacji o statusie zamówień, stanie rozrachunków czy dostępnych powiadomieniach – wszystko w skrócie, w jednym miejscu.

punktor b2b

 Rozrachunki

Duże ułatwienie dla klienta, który w każdej chwili może przejrzeć aktualny stan rozrachunków wraz z należnościami do rozliczenia i po terminie. W tym miejscu można pobrać i wydrukować udostępnione skany dokumentów w formacie PDF. W razie wątpliwości – istnieje możliwość wygenerowania powiadomienia reklamacyjnego i przesłania go do dostawcy z przypisanym systemowo statusem realizacji.

punktor b2b

 Składanie zamówień

Funkcjonalność platformy pozwala Klientowi na samodzielne przygotowanie nowego zamówienia. Umożliwia dostęp do aktualnej listy asortymentowej, cennika, stanów magazynowych czy informacji o produkcie (np. zdjęcia, karty produktów, opisy). Istotnym ułatwieniem jest możliwość wyświetlenia do odczytu aktualnej listy zamówień wraz z dostępem do zawartych w nich treści i danych.

punktor b2b

 Katalogi i opisy klientów

W XEMI B2B możesz dokonać grupowania i przypisania klientów do odpowiednich kanałów dystrybucji. Jest to duże ułatwienie w automatyzacji sprzedaży i procesie obsługi zamówień w przypadku kierowania dedykowanych ofert asortymentowych do wybranych grup klientów.

punktor b2b

 Katalogi i opisy produktów

W XEMI B2B możesz dokonać podziału asortymentu na grupy produktowe i przypisać je do poszczególnych kanałów dystrybucji lub dedykowanych grup producenckich. Możesz dodawać opisy produktów, zdjęcia i linki do stron z materiałami informacyjnymi. Klienci w łatwy sposób mogą dokonać wyboru odpowiednich produktów, minimalizując błędy w trakcie składania zamówień. To znacznie przyspiesza cały proces i zmniejsza koszt obsługi klientów.

punktor b2b

 Rejestr reklamacji

Komunikator do składania reklamacji przez klientów, bez konieczności przechodzenia skomplikowanych i angażujących czas procedur. Dużym ułatwieniem jest możliwość monitorowania aktualnego statusu reklamacji. Zyskaj wizerunek profesjonalnego i zaangażowanego w relacje partnera biznesowego.

punktor b2b

 Intuicyjny interfejs użytkownika

System B2B umożliwia wyszukiwanie produktów po dowolnym ciągu znaków, wystarczy fragment tekstu, a system znajduje produkty, które w nazwie lub innych parametrach będą zawierały wskazane wyrażenie. Dzięki wyszukiwarce i nowoczesnemu oraz przyjaznemu interfejsowi, poruszanie się po aplikacji jest bardzo łatwe, a klienci szybko znajdują dokładnie to, czego szukali.

Techniczne aspekty działania Platformy XEMI B2B

xemi b2b chmuuuraInternetowa platforma sprzedaży XEMI B2B posiada mechanizm API, który pozwala na  zbudowanie integracji po stronie współpracującego systemu ERP. Dzięki tej właściwości istnieje duża elastyczność w doborze danych, którymi system ERP może sterować – wystawiając i udostępniając je na platformie.

Przykładowy zakres udostępnionych danych może obejmować bieżącą ofertę asortymentową, aktualne stany magazynowe, ceny oraz dodatkowe informacje o produktach takie jak opisy, zdjęcia czy linki do zewnętrznych materiałów informacyjnych.

Co zyskujesz?

Spójność danych, brak konieczności żmudnego przepisywania informacji z jednego systemu do drugiego, oszczędność czasu i ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów.

Jako producent internetowej platformy sprzedaży XEMI B2B mamy możliwość rozwijania i dopasowania systemu do potrzeb Twojej Firmy w taki sposób, by spełnił stawiane oczekiwania.

Platforma XEMI B2B - Dlaczego warto?

punktor b2b Obniża koszty;

punktor b2b Poprawia wydajność i jakość obsługi klienta;

punktor b2b Umożliwia całodobowy dostęp do oferty i informacji handlowych;

punktor b2b Automatyzuje proces składania zamówień i monitoruje status ich realizacji;

punktor b2b Umożliwia klientom dostęp do informacji niezbędnych w podejmowaniu decyzji zakupowych;

punktor b2b Przyspiesza uzgadnianie dokumentów i zarządzanie wyjątkami;

punktor b2b Skraca czas od złożenia zamówienia do wystawienia faktury;

punktor b2b Istotnie ogranicza pomyłki, eliminuje reklamacje i wpływa na poprawę komunikacji z klientami.

Jak pracujemy b2b

Jak przygotować się do wdrożenia Platformy B2B?

1.    Przyjrzyj się aktualnej sytuacji, zidentyfikuj trudności, z którymi zmaga się Twoja firma i określ cel wdrożenia. Weź pod uwagę także potrzeby Twoich klientów, dowiedz się za czym podążają i co może być dla nich wartością.    2.    Wyznacz członków zespołu projektowego (Zarząd i pracownicy kluczowych dla B2B działów).    3.    Podziel się swoją wizją i planem, zakomunikuj potrzeby, deleguj zadania, słuchaj.    4.    Zweryfikuj jakość i poprawność posiadanych danych źródłowych. Pamiętaj, że kompletne i dobrej jakości stanowią solidną bazę do uzyskania szybszych i bardziej spektakularnych efektów z wdrożenia systemu B2B.

 

Czy zainteresowała Ciebie platforma XEMI B2B i chciałbyś uzyskać dodatkowe informacje?
Zadzwoń i sprawdź co możemy wspólnie dla Ciebie zrobić.

Więcej o XEMI B2B powiedzą Ci:
Piotr Łabęda
plabeda@merinosoft.com.pl
+48 691 435 156

Jerzy Sapieżko
jsapiezko@merinosoft.com.pl
+48 691 435 170

Dział Obsługi Klienta:
dok@merinosoft.com.pl
+48 85 66 44 739

Użytkownie tej strony www oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczególowe informacje w polityce prywatności